NetBaron®: huoltokutsut suoraan ERP- järjestelmään

Tilaaja saa välittömästi kuittauksen huoltotilauksen luonnista sekä tilaustunnuksen

Toiminnanohjausjärjestelmä NetBaronin asiakkaat voivat nopeuttaa huoltotilausten syöttöä Huolto-Baroniin uudella huoltoportaalilla, joka on City Dev Labs:in ja NetBaronin yhteistyössä kehittämä asiointijärjestelmä. Huoltoportaalin käyttäjät tekevät tilauksen suoraan järjestelmään, manuaalinen naputteluvaihe jää pois. Tilaaja saa välittömästi kuittauksen huoltotilauksen luonnista sekä tilaustunnuksen. Portaalin ulkoasu räätälöidään NetBaronin asiakkaiden visuaalisen ilmeen mukaiseksi ja siitä on useita eri kieliversioita. Huollon tilauslomake on responsiivinen, eli se toimii mainiosti myös kännykällä ilman vaivalloista ruudun vieritystä.

Palvelun avulla käyttäjä voi tarkkailla huoltotilauksen etenemistä

Portaali on tällä hetkellä käytössä NetBaronin tietokonehuolto- ja lähitukiasiakkailla. Siihen voidaan helposti lisätä sivustolle upotettava huoltotilauksen seurantasivu. Tämän palvelun avulla käyttäjä voi tarkkailla huoltotilauksen etenemistä.
Käyttäjä syöttää lomakkeelle huoltotilausnumeron ja laitteen sarjanumeron. Vastauksena näytetään huoltotilauksen tila tai muita kenttiä kuten asentajan nimi ja huoltotapahtuman kuvauksen.

NetBaronin toimitusjohtaja Antti Leinonen:
“Yhteistyö City Dev Labsin kanssa mahdollistaa sen, että voimme keskittyä varsinaiseen tuotekehitykseen ja samalla kuitenkin reagoida nopeasti asiakkaidemme räätälöintitoiveisiin. Asiakkaan omilla kotisivuilla olevien yhteydenottolomakkeiden avulla tiedot välittyvät loppuasiakkaan syöttämänä yhden kirjauksen periaatteella kotisivuilta kirjanpitoon asti ilman lisätyötä”.

NetBaron on vuonna 2003 perustettu suomalainen sähköisen liiketoiminnan kehittämiseen intohimoisesti suhtautuva ohjelmistoyritys.

 
Share
Tweet
Share