järjestimme Vallilan toimistollamme palvelumuotoilutyöpajan.
Työpajassa opittiin mm. miten palvelupolku auttaa organisaatiota
- muuttamaan tuote-/palvelukehityksen fokuksen asiakaslähtöiseksi.
- rakentamaan parempia palveluita ja tuotteita.
- rakentamaan yhtenäisen kuvan tarjottavasta palvelusta koko organisaatiolle.
- tunnistamaan yrityksen palvelun kosketuspisteet, sekä
- fokusoimaan keskeiseen asiakaspolkuun.
Palvelupolku on visuaalinen esitys asiakkaan tarinasta yrityksen palvelun läpi. Sen keskeiset kosketuspisteet.
Asiakkaan tarpeet ja tunteet. Hänen kokemuksensa tiivistettynä.
Tämä ilmainen koulutus pidettiin:
To 27.10.2016
14:00-16:00
W3 Vallila
Kuortaneenkatu 5, Helsinki
Kouluttajana toimi:
Pekka Front
W3 Group Finlandin Service Design Lead