21.10.2016

järjestimme Vallilan toimistollamme palvelumuotoilutyöpajan.
Työpajassa opittiin mm. miten palvelupolku auttaa organisaatiota

  • muuttamaan tuote-/palvelukehityksen fokuksen asiakaslähtöiseksi.
  • rakentamaan parempia palveluita ja tuotteita.
  • rakentamaan yhtenäisen kuvan tarjottavasta palvelusta koko organisaatiolle.
  • tunnistamaan yrityksen palvelun kosketuspisteet, sekä
  • fokusoimaan keskeiseen asiakaspolkuun.

Palvelupolku on visuaalinen esitys asiakkaan tarinasta yrityksen palvelun läpi. Sen keskeiset kosketuspisteet.
Asiakkaan tarpeet ja tunteet. Hänen kokemuksensa tiivistettynä.
Tämä ilmainen koulutus pidettiin:
To 27.10.2016
14:00-16:00
W3 Vallila
Kuortaneenkatu 5, Helsinki
Kouluttajana toimi:
Pekka Front
W3 Group Finlandin Service Design Lead