07.01.2015

< << Suomalaisten yritysten olisi korkea aika ymmärtää, että pian netti on pääasiallinen myyntikanava lähes kaikilla tavarakaupan aloilla. Kivijalkakaupoissa käydään lähinnä tutustumassa tuotteisiin. Myös palveluiden tuottajat täytyy esitelellä ja myydä palveluitaan netin kautta, vaikka itse palvelun toimitus tapahtuisi ”oikeassa” maailmassa. Kirjoittaisin tähän jotain siitä, miltä uskon netin näyttävän seuraavan 20 vuoden kuluttua, mutta uskon kehityksen jatkuvan sen verran ripeänä, että kaikki ennustukset menisivät kuitenkin aivan pieleen. Internet tulee muuttumaan vähintään yhtä paljon 2014-2034 kuin 1994-2014. Todennäköisesti en ”koodaa” html:ää enää silloin; liekö meille koodareille enää tarvetta sitten ollenkaan, vai koodaavatko laitteet itse itsensä?


 

miroMiro Wikgren

Toteuttaja