PALVELUMUOTOILUTYÖPAJA 13.4.2017 – Palvelupolku, mikä ja miksi?

Viime viikon torstaina 13.4.2017, järjestimme Vallilan toimistollamme jälleen digitaalisen palvelumuotoilutyöpajan, jonne pääsiäisviikosta huolimatta saapui ilmoittautuneita talon täydeltä.

Työpajassa opittiin mm. miten palvelupolku auttaa organisaatiota

  • muuttamaan tuote-/palvelukehityksen fokuksen asiakaslähtöiseksi.
  • rakentamaan parempia palveluita ja tuotteita.
  • rakentamaan yhtenäisen kuvan tarjottavasta palvelusta koko organisaatiolle.
  • tunnistamaan yrityksen palvelun kosketuspisteet, sekä
  • fokusoimaan keskeiseen asiakaspolkuun.

Palvelupolku on visuaalinen esitys asiakkaan tarinasta yrityksen palvelun läpi. Sen keskeiset kosketuspisteet.
Asiakkaan tarpeet ja tunteet. Hänen kokemuksensa tiivistettynä.

Löydät myös koulutuksen materiaalit täältä myöhemmin.

Tämä ilmainen koulutus pidettiin:
To 13.04.2017
14:00-16:00
City Dev Labs Vallila
Kuortaneenkatu 5, Helsinki

Kouluttajana toimi:
Pekka Front
City Dev Labsin entinen Service Design Lead